"Cassel, hur många har du legat med?"

"
Sista tiden har jag fått den här frågan många gånger. Jag förstår inte det intressanta i det egentligen. Vad gör mitt sexliv och mängden av gånger så himla intressant? Eller okej, jag har haft många roliga sexupplevelser och ett par som bara är jävligt skumma som många är väldigt roade av. Jag tänker inte skriva hur många jag legat med här, det finns de som vet och sen finns det ni som får gissa om ni anser att det är tillräckligt intressant. 

Jag har aldrig förstått själva tabustatusen sex har. För mig är sex inget "omvälvande". Det är bara sex och alla har det (nästan alla). Jag tycker om det, det handlar inte om det. Men jag förstår inte varför man ska göra det till någon stor jävla grej egentligen. T.ex. så hade jag sex med en tjej en gång för ett paket cigaretter vilket i sig är väldigt sunkigt då jag också fick svinkoppor en vecka senare som tvingade mig att äta soppa i två veckor.

Jag har väl ingen annan ursäkt än att jag var:

  1. pank
  2. på festival
  3. jävligt röksugen.
  4. Helt utan stolthet.
  5. Kanske kåt? Eller nä, jag var nog mest jävligt röksugen.
Negativa konsekvenser av denna händelsen?:
  1. Jag fick svinkoppor, vilket gjorde att jag fick äta soppa i 2 jävla veckor.
  2. Jag fick bara 3 cigg av henne men å andra sidan så snodde jag 6 stycken också.
Värt det? Nja, men grejen är att det hände för flera år sen, det var bara sex och det är roligt att tänka tillbaks på.

Jag kommer verkligen inte ihåg varför jag skrev detta. Jag hade en skitbra poäng med det faktiskt, men jag kommer verkligen inte ihåg. Fan, jag är typ jävligt konstig. Fast jag har många vänner så jag är nog väldigt bra på många sätt också.  Det jag kanske vill få fram är att alla gör konstiga saker ibland, misstag om man så vill, men man ska inte dramatisera det så himla mycket.

Skitsamma nu.
Min poäng är att för mig är det mer speciellt att träffa någon och ta en fika än att man ligger med varandra. Sex kan alla ha men att lyckas träffa någon nykter och charma dem. Det är en jävligt svår grej och något jag blir imponerad av. Jag blir egentligen aldrig speciellt nervös när jag träffar flickor. Det är väl för att jag egentligen inte blir sådär till mig av folk i allmänhet. Jag har blivit konstigt nervös av en tjej de senaste månaderna på ett sätt jag inte blivit på ett par år. Men jag tror mer att jag blir det för att jag själv vill bli det.

Jag kan väl erkänna att jag har tyckt att sex har varit speciellt någon gång. När man har förlorat oskulden till exempel. Nästa dag kommer man in i skolan, stolt som en tupp, med ett leende på sina läppar och en känsla av "Fuck you, jag har legat". Det var faktiskt en cool känsla, men jag anser att romantik förtjänar mer utrymme än sex. När jag var yngre så kunde jag mer tänka "varför låg jag med henne, bla bla bla". Nu känner jag mer att det bara är roligt, jag tar väldigt lätt på det. Det är väl som allting som t.e.x. det jag skriver här. Vem kommer bryr sig om några år? Det är bättre att leva i nuet och dagens nöje istället för att oroa sig allt för mycket av konsekvenser eller vad folk tycker om en.

Nu får vi nog vara klara med mitt djupdykande angående mina tankar om sex, jag har ju faktiskt fått reda på att vänners mammor och systrar läser min blogg. Så att det inte ska bli för långt och jobbigt att läsa så ska jag ta lite i punktform nu angående min fredag. Jag har haft en väldigt bra helg. I fredags så lirade En svensk tiger på Sticky Fingers - releasefest för deras nya eminenta singel Generation Y.

Fredagen - en utflippad förfest, en röst som försvann och en Billys pan pizza:

David hade precis flyttat så vi hade väl någon sorts utflyttningsfest i hans gamla hus. Vi började uppe på takterassen sen gick vi ner i den tomma lägenheten efter att regnet infunnit sig och då spårade det ur totalt.

Förfest:
  • Folk pissade ut genom fönstret
  • Flaskor flög ut i spridda skurar
  • Vi sparkade och hoppade in i väggarna.
Spelningen:
  • Spelningen var riktigt bra och jag fick komma in gratis eftersom jag stod på listan. Helt underbart.
  • David fick gå 5 minuter innan det började på grund av för mycket alkohol och spyor.
  • Min röst försvann tyvärr en stund när jag var uppe på scenen och skulle skrika.
  • Efter spelningen så blev jag typ lack eftersom att folk dansar så jävla tråkigt. Jag säger inte att jag dansar bra men folk borde släppa loss lite och strunta i att kolla på andra hela tiden. Så jävla svenskt.
Efterspelet:
  • Sen hängde jag hos Sofi till halv sju sen däckar jag på spårvagnen och åker till ändstationen. Blir halvt utskälld av chauffören och fattar ingenting.
  • Det nästa jag kommer ihåg är att jag kommer hem med en Billys pizza. Vem fan köper ett paket cigaretter & en jävla Billys Pan pizza klockan 8 på morgonen. Jag var iallafall intelligent nog att köpa en vegetarisk.
Lördagen:
Kvällen efter så var jag, Julia och turken på Styrbord. Riktigt bra kväll och jag betalade bara för en öl på hela kvällen. Jag blev först bjuden av Julia sen blev jag bjuden på massa öl av turken eftersom han köpte "sista" ölen 4 gånger trots att han höll på att kräkas hela tiden. Därefter drog jag på efterfest med 3 vackra kvinnor, sen kom det dit 3 efterblivna killar efter ett tag så jag drack massa sprit sen gick jag hemåt. Jag kommer inte ihåg någonting förrän jag kommer hem med en påse som det ligger en sån där finduspaj och ett paket cigaretter i. Jag fattar fan inte varför, jag ska hålla mig borta från den jävla macken i framtiden. Jag gillar ju inte ens sån skit, alltså färdigrätter. Cigaretter älskar jag.


Dagens:

Sluta rökfunderingar: Nej, jag tänker inte sluta röka. Däremot har jag funderat på vad som hade kunnat få mig att sluta röka. Egentligen kommer jag bara på en enda anledning. En väldigt klyschig en. Jag tror att om jag hade träffat en dam som jag verkligen älskar och hon hade bett mig sluta, då hade jag slutat. Utan problem faktiskt. Men inte om jag var förälskad eller något sånt skit, om jag hade älskat henne. Jag tror att jag nog hade slutat när jag var 16 om min dåvarande flickvän hade bett mig fast istället köpte hon ut cigaretter till mig trots att hon klagade över det. Så det gick väl inte direkt väl ut för hennes del. Men om jag träffar någon jag älskar så är det slut med missbruket!

Mest meningslösa: Vad är meningen att önska Grattis på födelsedagen till folk man aldrig ens hade pratat med på stan. Prata med folk på riktigt istället för att skriva på facebook för fan.

Ursäkt: Att jag inte bloggat på länge. Jag har haft för mycket tankar i huvudet och jag har pluggat. Sen ber jag om ursäkt att inlägget kanske blev lite långt.

Låtar:
Dandan - Hayley
Anti-Flag - Die for the government
En svensk tiger - Generation  Y

Vän: Alla ni som orkar läsa idag trots att jag kanske har blivit bortglömd som bloggare. Eller Malin som sa "din blogg är odödlig".

Missuppfatta inte: Av det här inlägget kanske det inte framkommer. Men egentligen är jag faktiskt en romantiskt kille. Jag älskar romantik och jag är väldigt känslosam. Jag gråter för fan fortfarande till Titanic.

Konstigaste: Att jag är så sjukt besatt av dvärgar. Det är inte normalt att sitta på youtube och kolla på dvärgbowling när det är sol ute. Eller?




Charmig & full på Styrbord. Uppmärksamma gärna den där grejen som ser ut som en skitäcklig vårta i min hand.




Peppen inför världens mest dekadenta utflyttningsfest.




Den här hittade jag på en vägg när jag och Pär satte upp affischer till en svensk tigerspelningen. Sjukt vidrigt. Vilka 16åringar spenderar en del av sin sommar till detta? Tragiskt. Det tattigaste är också att de behöver kalla det för "Military training" för nybörjare.

Spegelsalen på Liseberg är ett nöje för alla åldrar.

Ett bevis på hur kameraopeppad jag varit sista tiden. En helt meningslös bild på 3 stycken extremt vackra kvinnor.
En full dvärg diskuterar försäkringskassan med två kinsesiska turister. Helt briljant!
Tack&Förlåt

// Bloggaren som tänker blogga så jävla mycket mer framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0