Du gör mig nervös och Veronica Maggio gör mig kåt.


Jag kommer, jag kommer, jag kommer - jag är nästan där
Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer nu
Du, håll ut


Dagens tema är musik att ha sex till och upptäckten av en magisk okänd kåthet.

Den här fina söndagen har jag ägnat åt att läsa runt på internet vad för sorts musik folk gillar att ligga till. Jag har aldrig direkt haft några egna "liggfavoriter". En gång när jag skulle ha sex med en tjej så bara reste hon sig upp och gick till sin dator för att leta upp en låt som hon alltid velat ha sex till. Det tog cirka 10 minuter att sätta igång den, sen var den sjukt tråkig och den förstörde allting. Jag var skitpeppad sen ska hon sätta igång någon jävla brittisk ballad. . Jag gillar inte när man ska försöka göra det till något överdrivet och påklistrat. Det är väl mer som Elias säger "Låt det ske". Det är lite som när man träffar en person som gör en nervös och får en lite ur balans. Då försöker man ännu mer och många gånger går det bara andra hållet på grund av pressen man lägger på sig själv.

Om jag ska ha sex till musik så accepterar jag mer skivan som redan ligger i stereon. Jag har inte sån bra koll på musik som jag haft sex till men en gång hade jag iallafall sex till Du&jag döden av Kent. Det var längesen men jag har för mig att den funkade riktigt bra. Den pumpande basen i 400 slag är fortfarande väldigt sexig på ett mörkt sätt och perfekt att inleda till. Sen tycker jag att det är perfekt att få orgasm och avsluta ett samlag till de sista raderna i Mannen i den vita hatten - "Vi ska alla en gång dö". Eller ja, det är lite tragikomiskt och samtidigt väldigt typiskt mig kanske. Fast jag har alltid sett döden som något vackert. Vissa tycker det är romantiskt att ligga i en säng med spridda rosblad men för mig är det fint att ha döden närvarande.


Ett par av sexlåtarna jag hittade på forumet:
Jag lyssnade på alla låtarna och jag anser att om man vill ligga eller blir kåt till sån här musik så är man psykiskt störd. Vem i helvete kan bli kåt till Cannibal Corpse. Om en tjej hade satt igång Cannibal Corpse så hade jag blivit livrädd och varit mer inriktad på att bli slagen med en spade än att bli tillfredställd. Jag kan acceptera t.ex. att Martin gillar att ha sex till Timbaland men man kan inte gilla att ha sex till Accept eller Cannibal Corpse. Det känns lite som att det är status att ha sex till låtar som går snabbt som fan. 

Jag kommer ihåg när jag lärde känna Simon (Norrsveden), då ville jag testa att ha sex till en av hans låtar. Om jag inte har helt fel så var det till 14 år. Det slutade i ett brutalt misslyckande då det mer blev som att jag skulle ha sex med Simons röst. Jag gillar Simon men hans musik är verkligen inget att ligga till.

Idag har jag blivit införstådd med det faktum att jag blir kåt av "Jag kommer" av Veronica Maggio. Fast det är en konstig kåthet. Det är liksom en kåthet som jag inte vill få utlopp för. Jag blir inte sugen på att ligga eller göra sånt man brukar när man är kåt. Till skillnad från Maggio så vill jag inte komma. Denna kåtheten är mer som ett behagligt skimmer som ligger över mig och gör mig lugn. Jag har nog aldrig varit kåt en hel dag, men den här kåtheten är magisk och behaglig. Jag bugar mig för Veronica Maggio.

ps: Jag inser nu det konstiga i att jag berättar för er att jag varit kåt hela dagen. Det är nog inte helt normalt och ni tycker nog att jag är helt dum i huvudet. Fast Veronica Maggios sätt att sjunga "Jag kommer" är bland det sexigaste jag har hört.

Dagens:

  • Låt: Veronica Maggio - Jag kommer & Sju Sorger, Tracy Chapman - Less than strangers.
  • Insikt: Det är rätt skönt att vara kåt i sin ensamhet. Det här får fan vara sista gången som jag använder ordet kåt i detta inlägget. Jag känner mig som värsta porrgubben.
  • Stureplan: Om man googlar mitt namn så kommer det fram en länk till Stureplan.se där det finns en bild på mig. Det är inte OK någonstans. Jag fattar inte varför de har mitt namn överhuvudtaget.
  • Eurovision: Att killen som kör det franska bidraget har en exakt likadan jacka som jag.
  • Pengakåta människa: Henrik Berggren - Först har de avskedsspelning&hyllningsspelning till Anders på WoW där de tjänar runt 1 miljon, varav tydligen Anders fru och son inte får ett skit. Vilket jag tycker är rätt vidrigt. Och nu plötsligt har Henrik mest blivit pinsam. Att åka till en festival och spela bdlåtar är ett sånt sjukt lätt att tjäna pengar. Han borde istället ta sig i kragen och fokusera på sitt eget istället för att hålla på såhär. Hans värdighet är på väg neråt = Henrik Berggren väg från världens bästa människa till en pengakåt gubbe. Jag tror t.o.m att jag hade bojkottat honom om jag åker till Siesta.
  • Skönaste: Att i svaret på mitt mejl så skriver min föreläsare som jag aldrig träffat "Tjena Cassel". Sjukt snyggt att han redan kallar mig det.
  • Vän: Nu börjar fan detta bli svårt. Berra - För att han är en väldigt fin kille. Sen kan jag nämna Julia, Per, Turken, Viktor, Alexander, Sofi + ett par till som gjort min helg.
  • Läskigaste: Snett nedanför mitt fönster så brukar en kille sitta i sitt fönster med en bok som ser sjukt konstig ut. Han sitter där, slänger med armarna och predikar ut i tomma intet. Det är egentligen svårt att förklara men han är sjukt läskig. Jag var livrädd när jag skulle ta bild på honom så den blev inte så bra. När jag tog bilden så hade jag glömt stänga av blixten så jag var tvungen att ducka direkt. LÄSKIGT.

Äntligen har jag tagit upp min magtröja nr 1.
Jag tog inte alls mycket roliga bilder i helgen egentligen - eller de är faktiskt jävligt tråkiga. Men här kommer ett par från i fredags när vi förfestade lite innan My darling YOUs releasespelning

Här är en bild från Styrbord i torsdags. För att få använda denna så var jag tvungen att nämna vem som tagit den så: Foto: Angelique Johner. Som Berra är helt övertygad om heter Jaqueline och Elias verkar inte tro att man kan heta det så på något sätt får han det till Aubergine. Skitsamma, hon har tagit bilden iallafall.


// Jonathan - en vanlig osäker kille som bara råkade vara kåt på en söndag.

Kommentarer
Postat av: svart mamba

Tips!

http://open.spotify.com/track/4F6iAkfm83JWUxJhUbZee8

Tack!

2011-05-16 @ 13:37:16
Postat av: Jessica Alba

Martin är bäst till Timbaland!

2011-05-16 @ 14:25:32
Postat av: bambi

JA FÖRSTÅR DIG

2011-05-16 @ 23:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0