"Alla killar jag går hem med är fula"

som min kusin sa när hon vägrade att visa mig bilder på killar hon träffat. Varpå hon också sa "Alla tjejer du träffar är alltid så snygga". Det är väl en sanning med modifikation. Alla är väl inte jättesnygga. Eller okej, vissa är väl resultatet av dåligt fylleomdöme. Men fan, jag är nog också väldigt osmickrande för många att vakna upp bredvid. Speciellt för Kerstin då kanske. Det var den tjejen som skrek att jag var helt jävla efterbliven när jag hoppade runt och dansade i strumpbyxor drack folköl, rökte och vägrade att ligga med (till en början). Hon gick direkt från mig hem till sitt ex. Det hade jag med gjort. Det känns lite som att jag lurar folk när de tror att jag är en helt normal snygg kille som man vill följa med hem, sen spårar jag brutalt och sen går de hem till sina ex. Fan, jag blir ju utnyttjad känns det som.

Alla killar som vill ha tillbaka sina gamla flickvänner borde låta dem ligga med mig.

Jag behöver nog bli lite mer positiv till mig själv.

Jag ska försöka göra ett rätt kort och koncist inlägg som innefattar valborg i Lund och ett par dagar i Karlskrona. Valborg i Lund blev ganska utflippat. Jag och Elias kom dit vid tvåtiden eller något. Då lägger jag min digitalkamera på taket för att jag tror att Elias ska ta den och ta med sig till Parken. 7 timmar senare så frågar jag honom var min kamera är. Varpå jag får reda på att den inte har blivit nedtagen från taket.

Världens sämsta vecka- rånad på min mobil och min kamera är försvunna. Men hör och häpna min vänner!: när vi ramlar tillbaka till bilen dagen efter så ligger min kamera så fint uppe på biltaket. En tant öppnar sitt fönster och ropar "Jag tog in den inatt så ingen skulle ta den och så la jag tillbaka den på morgonen". Det var det finaste jag varit med om på så länge.

Annars så var Valborg en härlig upplevelse.
En tjej kom fram till mig i parken och sa
"Alltså fan vad du är lik Håkan Hellström"

Sen sa hon:

"Sen är du väldigt lik Ulf Lundell också, alltså inte i utseendet utan i personligheten". Jag vill väl inte höra att jag har en personlighet likt en jävla alkisgubbe. Inget ont om Uffe, men det var nog den sämsta komplimangen jag har fått.


- Karlskrona & en svensk tiger resa.

Mina kära vänner i En svensk tiger spelade i Karlskrona på fredagen tillsammans med Ligisterna. Jag blev bjuden på dricka hela kvällen av Karlskronas sexigaste bartender, hade det jävligt roligt och kom tydligen nästan i slagsmål. Eller ja, enligt Fredrik som klagade på att han alltid får försvara mig. Så något fel måste jag ha gjort men jag vet inte riktigt vad. Jag tror det var för att jag hånglade med Erik eller något.
Efterfesten var iallafall jävligt kul och resan till Hässleholm dagen efter blev en studie i
  • extremt folkölsförtärande,
  • ett lite för fullt punkband,
  • wrestling med en tjej
  • ett kallt jävla sovställe.

Det blir lite för mycket om jag ska skriva en lång utläggning om hela den sista tidens händelser.
Kort sagt : Valborg var utflippat med en helt störd efterfest som jag inte riktigt kan berätta om i bloggen, Karlskronavistelsen innehöll återförenande med gamla vänner och helgen med mina kära punkare har varit grymt bra.
Jag ska bli bättre på uppdatera men jag har haft så ofantligt my cket att göra. När jag bara känner att jag vill blogga så tänker jag som Belle and Sebastian - I want the world to stop.

Dagens:

  • Stora näsborrar - Jag förstår inte varför men när jag ser ett par stora näsborrar så kan jag inte ta bort blicken. Jag tycker det är så jävla läskigt. Jag får en sån jobbig tanke att jag vill stoppa in fingrarna.
  • Dummast på Valborg: Att jag, Elias och två tjejer får för sig att vi ska klättra över en mur och hoppa över taggtråd för att komma in på en "exklusiv" fest. När vi är inne upptäcker vi att den är gratis och att det inte finns några vakter. Jag rev upp min arm på taggtråden.
  • Vänligt menade - "Kvinnor dras till dig som flugor dras till skit" - Kim Melin menade väl till mig men jag vet inte om det lät så jävla bra.
  • Mobilskit - Nu har jag blockat ca 150 människor på facebook. Eller ja, deras statusar. Har folk inget viktigare att göra än att sitta och uppdatera deras jävla facebook från sin Iphone hela jävla dagarna. Egentligen hade jag velat citera någon men jag får vara lite snäll. Däremot upptäckte jag och natan en tjej som uppdaterade sin facebook från sin Iphone 3 gånger under tiden hon kollade på en film.
  • Låtar: Styrofoam - Couches in the alleys & Ligisterna - Skitliv.


  • Samstämmiga: Att jag fick reda på att så många som jag verkligen inte trodde tycker exakt som jag angående mitt ex och hur hon är utan att jag ens behövde säga något om det. Sånt hade varit skönt att få höra när vi fortfarande var tillsammans så jag slipper känner mig korkad i efterhand. Människor är så sneaky! - jag älskar att vara singel igen. Hon tappade bort min favoritscarfs men sa inget förrän jag kom ut med hennes grejer. Så jävla typiskt henne. Inte O.K.
  • Vän: Charlie Elis Nikki Göranzon - 15 månader och alla ni andra som bad om att få bli dagens vän.
  • Offer: Varför ska alla som vill framställa sig som offer säga att "Jag blev aldrig vald först på gympan". Att bli vald sist på gympan måste vara det hemskaste som finns tydligen och är grunden för all social respekt i ungdomen.
  • Bästa kommentar: Britt från Lite Sällskap kommenterade mitt inlägg "Hon gick till slut och jag låste dörren snabbt som fan".
"Halloj.

Fick rekomendationer av din vän att du skriver kul blogg...http://jonathancassel.blogg.se/

Kul med ditt inlägg...bli nypen i midjan...och snabbt som tusan låsa dörren...hi, hi.
Ibland får man payback direkt. 

Kolla gärna in min blogg http://blogg.aftonbladet.se/brittzoderlund

Ljus och Kärlek/Britt" -
Fan vad jag går upp mig i kändisvärlden.


De flesta bilderna kommer att dyka upp på Facebook men jag gjorde ett litet urval.


Jag spelade fotboll med ett par 8-åriga killar och sen ville de att jag skulle skjuta hårt som fan. Jag sköt hårt som fan, jag gjorde mål och jag sköt så jävla hårt att skorna sprack. Fett värt det för att imponera på ett par 8-åriga grabbar.














En tapper man klarade inte av festen morgonen efter efterfesten. Men han var vänlig nog och lät mig sova i hans säng.






Min nya favorittröja.





I en kall lokal i Hässleholm efter en hård brottningsmatch.



Om man inte har ett täcke så får man ta ett bascase.



Jag träffade en snygg tjej!



Min nya bästa vän - Killen som jag spenderade större delen av onsdagen & torsdagen med:




Det första jag ska köpa när min återbäring kommer.



Nu får det fan räcka. Nu har jag lagt upp massa bilder som en bloggare sa att man ska göra.


//


"Pojken som röker lite för mycket, anser att deo är för barn och bögar, blir lite för full lite för ofta, aldrig dricker läsk men tycker om fanta och som fortfarande tror att Broder Daniel är ett riktigt band. Personen i fråga är ,som ni antagligen redan listat ut efter denna så avslöjande beskrivning, Jonathan Cassel..."

Bildtexten låg till denna episka bild från en strand i Grekland under tågluffen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0