Jag har ett sätt som charmar varje tjej och min blogg är i en klass för sig.

Jag stinker bortslösade timmar 
Mina vänner luktar uppgivenhet 
Nere i centrum snackar de om bilar 
Och fotboll och fyllor och dealar 
Tippar och hoppas på att göra ett lyft, 
och slippa vara där man egentligen är 
Rulltrappan och hissen är det 
enda som går uppåt här


Jag må ha förlorat all min "stjärnglans" nu efter denna pausen fast för de som fortfarande säger att de saknar bloggen - det här inlägget är tillägnat er. Aron, Natan och alla ni andra! Och anledningen till att jag inte bloggat på länge är inte för att jag inte har haft något att skriva utan istället för att jag har haft för mycket att skriva. Sommar i GBG, hultsfred, övergången till att bli vegan, way out west och massa annat har bara byggt på allting och det har blivit för jobbigt. En överbelastning i min blogghjärna kort sagt. Sen har jag haft människor som bott här till och från i sommar - Marlene, Fredde & Gabriella, Sanna, Natan + några fler (varav jag inte kan namnen på alla)

24/8 = misär:

Jag älskar tiden innan lönen kommer. Den är så underbart miserabel och tragisk. Igår fick jag lägga mina sista pengar + pantburkar för att ha råd med ett paket cigg för 25 kronor (Yesmoke) och ett paket kaffe. Och istället för att gå ut så sitter jag nu i min lägenhet, dricker mitt kaffe, dricker upp all min alkohol som jag har kvar i kylskåpet och röker mina sunkiga italienska cigaretter som jag hittade i en fyndlåda.  Sunkens misär.

Med ett kort litet inlägg så är min bloggpaus jävligt slut och nu ska jag komma igång på riktigt igen!

Dagens:

Ålder: Nu är jag 22!
  • 1 år tills jag ska dö enligt fixidéen som jag haft i mitt huvud flera år.
  • 4 år tills jag ska sluta röka (jag vet, logiken brister).
Pepp: Att börja läsa isländska snart!

Låt:
- Davids födelsedagslåt till mig - Den finaste låten som jag någonsin fått tillägnad till mig och världens bästa födelsedagslåt!
- Foster the people - Waste

Generösaste: Sanna - som var min sugarmama när hon var här. En kvinna har aldrig skämt bort mig så mycket. Hon måste nog tyckt väldigt synd om mig.

Instämmande: Idag när jag pratade med min farmor så var båda överens om att vara singel är det som passar mig över allt annat (jag älskar min farmor) och den här sommaren har varit ett sånt härligt bevis på detta. Allt är lite roligare när man är singel, alla möjligheter är lite mer öppna, man behöver inte ringa någon hela jävla tiden, ingen press att man ska hälsa på massa släktingar, alla mina vänner gillar mig bättre nu när jag är singel, man slipper lukten av äcklig andedräkt som stinker skinka och man kan bete sig lite hur man vill på en festival (om jag nu inte gjorde det innan).

Oväntade: Att tjejen som jag låste dörren för snabbt som fan som jag skrev om i ett tidigare inlägg hälsade på mig på jazzhuset. Jag trodde att jag skulle slippa henne för alltid.

Desperation: När jag försökte köpa en tjej för 60 kronor och kort därefter sänkte priset till 20 kronor. Sen tror jag att hon gick till sin pojkvän och bad han slå ner mig eller något. Jag klarade mig och fick hångla helt gratis strax därefter. Sen snodde jag tjejens skjorta och åkte hem. - Som sagt: Jag charmar varenda tjej.

Två fina bilder från sommaren (jag har bara två eftersom jag inte orkat ta några bilder) + lite annat:

'
Min första taggning på facebook:

Min första upplagda bild på bilddagboken! Jag var väl ingen "fräschare människa" 2006 heller kanske.
Den enda kommentaren som jag fick till bilden: "Vilket drägg du är"



Årets fail?:






Jag har förresten bestämt vem som ska bli min flickvän nästa gång som jag ska ha en flickvän. Det känns bra. Nu får den idioten se till att vara singel tills jag vill ha henne också.

// Jonathan som vaknat upp ur sin koma.



Kommentarer
Postat av: sanna

jag ville bara att du skulle vara lika full som jag var. fast sen var det väl lite synd om dig också.

2011-08-24 @ 17:19:32
Postat av: Cornelia

"Årets fail" Hahhahahaa, så jävla klockrent. Otroligt tragisk och hemskt, men roligt att du lyckades pricka in Just den jävla dräkten liksom..

2011-08-24 @ 17:40:26
Postat av: Enkel läsning

Mm, lite fail på det där..

2011-08-24 @ 19:23:53
URL: http://www.lasplatta.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0