vi låg med varann.

Väldigt bra läsarantal idag, vilket jag nog får tacka Fredde och Angelique för, eller kanske mig själv för att jag fortfarande är intressant. Jag känner mig inte så speciellt intressant nu och jag är rätt full. Jag tror att jag borde äta mer eftersom jag känner mig lite berusad efter tre öl. Man kanske inte borde blogga när man har druckit. Jag måste försöka att bli mer professionell.


Elias och jag pratade idag om att vi kanske skulle slå vad om att jag kunde gå upp 15 kilo och bli fet. Jag tror att jag hade klarat det.
Hur då?
  • Sluta rök,
  • få normal ämnesomsättning,
  • börja äta kött,
  • Sluta gå
  • Lära sig cykla
Problemet är väl att det finns ingen i min släkt som är någorlunda halvfet ens.
Problemen är också att:
  • kött är äckligt
  • cigg är gott
  • gå är trevligt
  • Jag hatar cyklar.
  • Jag vill inte bli fet.
- Det var nog tur att vi inte slog vad.


Min dag har annars varit bra i vackra Göteborg. Först tvättade jag äntligen håret eftersom det var väldigt flåtigt och halvt sönderbränt. Att jag väntade tills idag var att jag ville ha nytvättat hår när jag först träffade Angelique och sen Elias. Sen var jag bjuden till någon stor samling i Slottskogen där alla skulle röka gräs fast då kanske man inte prioriterar att vara fin.
Så först var jag och fru Johner vid kanalen drack kaffe. Efter det så åkte jag till slottskogen och mötte Elias för att hänga och dricka lite öl.  Och ja, det blev öl istället för att röka gräs. Nu har jag pratat i telefon med Marlene och är just nu uppe i 74 läsare bara idag, snart rekord.
Jag känner mig allmänt ofokuserat full nu så vet inte riktigt vad som är intressant. Jag kan snacka skit om jobbskatteavdraget, jag kan prata om varför jag röker så mycket, jag kan prata om varför jag kallas sunken eller så kan jag prata om varför rubriken är "vi låg med varann". Men det är upp till var och en att fundera över dessa sakerna.
Nu får jag nog börja göra mig klar tills Martin och Regina anländer till staden så kör vi imån igen. Jag skaffar mig alltid en anledning att dricka öl. Men jag skaffar mig också alltid tid till att blogga.



Dagens:

  • Dummaste (men snällaste): Att Marlene få för sig att alla tjejer jag träffar blir kära i mig.
  • Tvprogram: Sjunde himlen - den kristna högerns tre kronor.
  • Låtar: Belle and sebastian - Jonathan David, Jónsi - Around, Feldt - Hope.
  • Elias: När Elias var med i scouterna så fick de bland annat gå runt med deg på magen. Varför? Jo, för att då jäser degen fortare. Det var typ det bästa jag hört. Tvinga massa barn att gå runt med en påse deg på magen - riktig scoutaktivitet.
  • Vän: Marlene- Helt enkelt för att det inte finns någon jag gillar mer.  Fredde: För att han anstränger sig så mycket för att min blogg ska bli en succé och att han är den äldsta vännen jag har. Sen gjorde han en grej för mig på nivå en gång som ingen annan man har gjort. Men det tar jag inte upp här. Någon censur får det vara, det här ska vara en seriös blogg.
  • Bloggframsteg: Att jag lärt mig att länka en annans blogg genom att bara skriva personens förnamn.
// Mannen som väljer ölen framför gräset.


Slottskogen med Elias
Världens mest överskattade skitkaffe.
Kroppen som kanske ska utökas med 15 kg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ät ngt

2011-04-20 @ 21:51:13
Postat av: ella

vad har fredde gjort på dig :D

sen har jag hört om dig och fredde på en polisbil typ 50 gånger :D

2011-04-20 @ 22:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0