Hon gick till slut & jag låste dörren snabbt som fan.

Läsarrekord i förrgår! 104 läsare så det är bloggfest i helgen. Alla som vill fira mig får komma till Styrbord idag och imån!
Det här känns bara konstigt att säga egentligen men den senaste tiden har jag träffat en del kvinnor, det här underbara ovanliga singellivet, men det är typ bara två som jag gillat mycket och jag har varit med om roliga samt läskiga kvinnor. Hon som var här inatt var inte i en positiv kategori. Hon gick äntligen för en kvart sen, jag trodde aldrig att hon skulle gå. Jag försökte på alla sätt.


När hon för femte gången frågade vad jag skulle göra idag så sa jag:
"Jag ska försöka plugga lite sen kommer det hit en tjej som jag ska ligga med"
Världens sämsta ursäkt men jag kom inte på något annat och då förstår man hur desperat jag var.

Det värsta var nog att hon skulle nypa mig i midjan hela jävla tiden och säga "Men du är så smal, hur kan du vara så smal, du är så himla smal". Men ja, jag är jävligt smal, du behöver inte nypa mig hela jävla morgonen för att jag ska inse det. Jag fick panik på henne, jag tänkte ta hennes mobil i smyg och radera mitt nummer. Jag känner mig som världens dummaste människa när jag läser detta. Jag hoppas inte att folk ser på mig såhär dagen efter, eller jag har varit lite dryg sista tiden tror jag.
Jag tror mest att jag har varit konstig sista tiden eftersom min ångesttanke att jag kommer att dö när jag är 23 kommit tillbaka och jag är snart 23. Det är lite läskigt. Kan jag inte ha ångest över någon äldre ålder istället? Det mest konstiga är att jag lovat mig själv att sluta röka när jag är 26 men jag tror ändå att jag ska dö när jag är 23. Dumtdumtdumt.
Jag känner mig nöjd med jazzhusetkvällen igår trots den här tjejen. Jag fick 3 nummer så helt dumt var det inte, varav en tjej var så vacker att jag trodde att hon ljög. Så snygg och ge mig rätt nummer, det funkar inte riktigt.


Ikväll ska jag till Styrbord med Elias och några vänner till honom..
Förresten så hade Elias och jag bästa synthfesten igår till tysk synthmusik och jag hatar att jag inte hämtat min kamera än.


Dagens:

  • Bästa: Tjejen bodde i Skåne och det sista hon sa var "Hej då, vi syns kanske om ett halvår" Jag blev så lycklig att tårar rann ur mina ögon.
  • Sämsta: Att någon snodde berras jacka.
  • Mest irriterande: Att jag inte kan sluta kolla på Sjunde himlen.
  • Hemskaste: Kanske att jag skriver ett sånt här inlägg.
  • Låtar: Welle Erdball - Wir wollen keine menschen sein, Mates of State - Fluke, Electric President - Elegant disasters.
  • Onyttigaste: Igår rökte jag 2,5 halvt ciggpaket  + att jag sitter hemma och dricker vin klockan 10.55 idag. Inte O.K.
  • Förhoppning: Att jag någon gång blir lika kär som Gugge&Tove. Deras förhållande är inte okej, de  ger alla singlar ångest. Marlene&David är rätt fina också och Jakob&Joanna men Gustaf&Tove ligger alltid före alla andra.
  • Dagens bästa vän&Dagens företag - Fredrik Thomasson & Bad habits production.
Jag tror inte att jag ska läsa igenom det här innan jag lägger upp det. Jag kommer säkert sänka mina aktier extremt här, men det flöt på bra och jag hade något att säga. Eller jag tror det, eller? Nej, jag vet inte.

ps: Jag tror seriöst att tjejen snodde mina cigg.


Tack&Förlåt >

// Jonathan - den fulla syntharen.















Kommentarer
Postat av: felica

vad hette hon eller hur såg hon ut, denna tjej som var så vacker att du trodde att hon ljög? undrar om jag såg henne igår, blir nyfiken hur en tjej du anser är så snygg ser ut

2011-04-22 @ 15:46:06
Postat av: J.

Jag har ingen aning hur hon såg ut, bara att hon var väldigt söt. Det är bara det jag kommer ihåg nu. Vem är Felica förresten?

2011-04-24 @ 21:53:25
Postat av: Britt Söderlund

Halloj.

Fick rekomendationer av din vän att du skriver kul blogg...http://jonathancassel.blogg.se/



Kul med ditt inlägg...bli nypen i midjan...och snabbt som tusan låsa dörren...hi, hi.

Ibland får man payback direkt.



Kolla gärna in min blogg http://blogg.aftonbladet.se/brittzoderlund



Ljus och Kärlek/Britt

2011-05-04 @ 14:50:36
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brittzoderlund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0